Belysningen i Alhagen fungerar inte

Hej,
Den fina vinterbelysningen i ett av träden nedanför Stora Kyrkan har inte varit tänd sedan före första advent. Vad har hänt? Det är så synd att se när det inte fungerar längre… Kan Ni ordna så att det blir fint till jul igen, tack!

Vänliga hälsningar
Caroline Åkerlund

Kommentarer

  • Hej Caroline! Tack för ditt meddelande, jag lägger en felanmälan på det.
    Åtvidabergs kommun
    (Uppdaterad )
  • Hej igen,
    Jag har fortfarande inte fått något svar på min fråga.

    Vänliga hälsningar
    Caroline Åkerlund
  • Hejsan
    Felanmälan gjordes 19 december.
    Jonna
  • Hej Caroline! Felsökning pågår, förhoppningsvis lyckas ansvariga få det att fungera igen men dom kan inte lova det.
    Maria