Vanskelig å vri på bryterne

Bryterne er veldig stri, må bruke makt for å vri på de. Har dere noen tips?
Goliat

Kommentarer

  • Dette skyldes sannsynligvis at det har kommet matsøl bak bryterne. Trekk de rett ut (må trekke hardt og lirke litt) og rengjør bak bryterne før de settes rett inn igjen. I sjeldne tilfeller kan det være en ru kant bak bryterne som skaper friksjon, denne kanten kan skrapes ned med f.eks. en flat skrutrekker.