Ulyd

Maskina lager no ein annen lyd enn den pleier. Den karakteristiske durelyden er blitt erstattet med det eg oppfatter som ein ulyd. Hva kan eg gjøre med dette?
Renathe Iren Sperrevik

Kommentarer

  • Anbefaler å registrere dette som en servicesak. Gå til www.ankarsrum.no og klikk "service" i toppmenyen, fyller du inn dette skjemaet får du rask tilbakemelding fra serviceverkstedet. Anbefaler deg å laste opp en kort mobilvideo (med lyd) hvor problemet vises/fremkommer. Jo mer detaljer du gir jo raskere og mer effektivt kan serviceverkstedet hjelpe deg.