Ubalanse på helt ny maskin

Hei. Hentet akkurat min helt nye maskin hos Power Mjøndalen. Men jeg er absolutt ikke imponert over kvaliteten. Bollen virker til å være sveiset skjevt og maskinen kommer derfor i ubalanse. Se video. Foreslår at dere sender meg en ny bolle som er i riktig kvalitet.

Mvh
Andreas L
Andreas Lervik

Kommentarer

  • Hei Andreas. Gratulerer med ny maskin. Ser fra videoen at det er noe bevegelse i bollen, men det ser ut som det er "innenfor normalen". Ser ut som maskinen står helt stabilt. Det er ikke 100% treff mellom bolle og maskin, det er for at bollen ikke skal sette seg fast og være "umulig" å få av og da går den ikke helt 100% rett. Det blir litt mindre bevegelse i bollen når du har litt tyngde (deig) i bollen. En ny bolle vil nok gi cirka samme resultat, men ønsker du å reklamere for å få ny bolle kan du følge oppskriften under, verkstedet vet noe mer om dette enn meg :).

    Hva gjør jeg hvis noe er feil med min Ankarsrum? - Ankarsrum Norway (kundo.se)