Typer

Hva er forskjellen på Original og  AKM 6230
Torbjørn tvedten

Kommentarer

  • Hei Torbjørn.

    For tiden selges det kun en maskinmodell av Ankarsrum Assistent Original i det norske markedet.

    Det finnes forskjellige maskinpakker, den absolutt vanligste er "AKM6230" hvor det medfølger basistilbehør for elting og visping. Det finnes også andre produktnr som f.eks. AKM6231 og AKM6290, men dette er akkurat samme maskin, den eneste forskjellen er hvilket tilbehør som følger med maskinen.