Timer

Timerern tikker bare og bollen går ikke rundt. Slo av alt og prøvde igjen om en stund å da gikk bollen rundt 2-3 ganger og stoppet opp igjen. Hva kan jeg gjøre??? ca 2 år å kjøpt på obs Mo I Rana
Hilde Åseng

Kommentarer

  • Huff så leit! Fortvil ikke, du skal få rask hjelp! Send en e-post til den norske distributøren av Ankarsrum: service@brandhub.no.

    Få med følgende informasjon i e-posten:
    • Problembeskrivelse
    • Navn og adresse
    • Mobilnr (for evt. hentemelding på sms om ny del må sendes)
    • Serienummeret på maskinen (står på en etikett under maskinen, 10 siffer)
    • Kopi av kvittering (om du ikke finner denne: Opplys om ca. kjøpsdato og butikk)

    NB: Maskinens kjøpsdato må være nyere enn 5 år for at generell reklamasjonsrett skal gjelde. (For modell 6230 er det 7-års maskingaranti.)