Tilbehør: iskrembollen

Hei. Kan iskrembollen oppbevares i fryseren hele tiden eller bør den kun stå i et døgn før bruk? Dersom den kan oppbevares i fryseren hele tiden, så kreves det jo litt mindre planlegging i forkant. Da kan man jo lage is helt spontant også. Så det er derfor jeg spør 😀 på forhånd takk for svar
Tomine

Kommentarer

  • Hei Tomine. Du kan trygt la frysebollen stå over lengre tid i fryseren, men pass på at den da først er godt rengjort. Det er også viktig at frysebollen står helt rett og fint i fryseren. 😀