Teknisk problem, bolt

Bolten på toppen av den store armen sitter helt fast i armen (Den som holder elterulla på plass). Det går ikke an å senke den, for å montere rulla. Hvordan får jeg løsnet den?
Oddbjørn Gjøsund

Kommentarer

  • Hei Oddbjørn. Huff, dette skyldes trolig at melstøv e.l. har festet seg på denne "bolten", dette kan bli til "lim" om det blir vått og deretter får størkne. Det er viktig å tørke av denne bolten/pinnen etter bruk. Om den sitter helt dønn fast (prøv å banke den løs med makt) så kan vårt serviceverksted hjelpe deg. Send en epost til service@brandhub.no med følgende informasjon: Problembeskrivelse (gjerne med bilde), serienummeret på din maskin (står på etikett under maskinen, 10 siffer), kopi av kvittering og din adresse/mobilnr. De vil følge opp raskt!
    Ankarsrum Norway
  • Flott, turte ikke bruke overdreven makt. Banket den litt ned, men var fortsatt fast i den posisjonen. Sprayet litt "verktøy på boks", og riglet den litt med en rørtang. Da løsnet den. Det var nok mjøl-lim. Etter noe "pumping" og tørking av olje og melrester, er den så god som ny igjen.
    Oddbjørn Gjøsund
  • Supert at det løste seg! Husk å tørke av denne bolten/pinnen etter bruk så skal ikke dette gjenta seg:)