Skjolder/flekker på stålbollen

Eltebollen er blitt skjoldete og stygg og jeg klarer ikke å få vasket det bort. Har dere noen råd eller tips?
Cathrine

Kommentarer

  • Hei Cathrine

    Vi har fått flere tilbakemeldinger på at følgende kan gjøre eltebollen i stål knallblank og så fin som ny: Hell oppi en blanding med bakepulver og vann. La det så stå litt i ro (ca.10-15 minutter). Til slutt børst rent med en oppvaskbørste og deretter skyll/vask bollen grundig.

    Pass på å ikke få blandingen på hendene, den er etsende!

    Håper dette er til hjelp!