Plasttilbehør BPA fri?

Er all plast brukt i redskapene og utstyret som følger med maskinen eller som kan kjøpes som tillegg BPA fri? F.eks. deigkniv, deigrulle, deigskrape, plastbolle m.m. Jeg ser det står spesifisert på blender, men ikke på de andre delene.
Rakel A Norum

Kommentarer

  • Hei Rakel.

    Takk for spørsmålet ditt. Vi kan bekrefte at all plast i Ankarsrum-produkter er BPA-fritt.