Til seneste kommentar

Pinnen som holder deigrullen går opp av seg selv

Pinnen som holder fast deigrullen går opp mens jeg elter. Det medfører at deigrullen løsner. Hva er feil?
Torhild

Kommentarer

  • Hei Torhild

    Det har nok kommet noen urenheter (som f.eks melstøv) enten på pinnen på bakearmen eller nedi hullet i deigrullen. Rengjør begge deler, bruk f.eks. tørkepapir rundt en penn for å komme til nedi hullet på deigrullen. Etterpå kan dere smøre inn pinnen på bakearmen med litt matolje og problemet skal være løst.
    Ankarsrum Norway

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.