Metallpinne på arm

Hei,
Metallpinnen som er festet på armen går ikke an å dytte ned for å feste deigrullen. Maskinen er helt ny og aldri brukt. Er det mulig å dra pinnen for langt opp, slik at man ikke kan dytte den ned igjen?

Hanne

Kommentarer

  • Hei Hanne. Huff, dette ser ikke så bra ut. Det er en liten "o-ring" rundt den metallpinnen som kan hoppe ut om man drar for langt og da kan pinnen sette seg ordentlig fast. Men da har du bra uflaks! Kan dunke forsiktig på metalltappen med en gummihammer for å se om du får lirket "o-ringen" tilbake i sporet. Om ikke det virker så følger du bruksanvisningen i forumposten under for å reklamere - sånn skal det ikke være:

    Hva gjør jeg hvis noe er feil med min Ankarsrum? - Ankarsrum Norway (kundo.se)