Løs skrue og fjær i esken

Hei, ved utpakking av vår nye maskin lå det en løs skrue og en liten fjær nederst i pappesken. Ser at andre på dette forumet har liknende problem, og at det er skruen som skal til eltekroken. Kan jeg montere den selv? Skal i så fall fjæren og skruen monteres sammen?
Aleksander

Kommentarer

  • Hei. Ja, dette høres absolutt ut som justeringsskruen for eltekroken. Se ned i hullet der eltekroken monteres, hvis det ikke er noen skrue der så skal denne skruen dit. Sett den lille fjæren på skruen og monter skruen i hullet, kan skrus inn med vanlig skrutrekker. Juster høyden på skruen slik at eltekroken står ca. 0,5cm fra bunnen av eltebollen.

    Beklager det inntrufne!