Lage kransekakedeig

Hvordan lage/elte kransekakedeig av f.eks. 750 gr. mandler? Hvilket utstyr bruker jeg da?
Ragnhild Skonnord

Kommentarer

  • Hei Ragnhild. Skal du male mandlene selv med Ankarsrum så trenger du tilbehørene kjøttkvern og rivjern. Så skal man blande mandler med resten av ingredienser i en bolle - her kan du bruke vispebollen med Mørdeigsvisper for å blande sammen.  Mange gjør dette for hånd rett i den vanlig stålbollen for kontroll og mindre oppvask. Når du så skal elte deigen bruker stålbollen med deigrullen og deigkniven.
    Ankarsrum Norway

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.