Kan man blande farse i Ankarsrum?

Kan jeg blande farse i Ankarsrum, og hvilke redskaper bør jeg eventuelt bruke?
Svein

Kommentarer

  • Ja, det går fint å lage de fleste typer farse i en Ankarsrum.

    Det er ikke noe fasitsvar på hvilke redskaper som er best, men de fleste bruker Deigrulle og Deigkniv i Stålbollen (ligner mest på håndknaing).

    Det går også fint med Deigkrok, og noen foretrekker den, spesielt på litt større mengder.