Gummiring

På Assistent N8 holdes eltekroken på plass på arma  med en kraftig gummiring Denne er ødelagt og gjør det vanskelig å bruke eltekroken. Finner den ikke på webshopen. Er det å få kjøpt?
Oddny

Kommentarer

  • Hei Oddny. Gamle deler (som ikke er kompatible til Ankarsrum) har vi dessverre ikke tilgjengelig. Det finnes en deigkrok som passer til N8 (det finnes også en ny deigkrok til nyere maskiner, den passer ikke til din maskin):
    (https://www.ankarsrum.com/no/product/deigkrok-classic/).

    Denne deigkroken har egen plass til deigkniven. Den skal i utgangspunktet festes i bakearmen som strammes med festeskrue, så ser ikke helt hvor det er behov for gummiring (du kan sende et bilde av "oppsettet" av deigkrok og gummiring til service@brandhub.no, så kan de kanskje hjelpe om denne faktisk trengs)? Er det likevel behov for en gummiring anbefaler vi å ta kontakt med Electrolux, de her fortsatt en del deler til gamle Assistenter liggende:
    Electrolux kundesupport
    Privatkunder
    Tlf: 815 30 222
    Email: deler@e-servicenorge.no
    Ankarsrum Norway

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.