Gummiring

Kjøpt Ankarsrum Assistent 6230 B original i går. I instruksjonsboken står det at det er en gummiring på stålbollen som må fjernes før vask i maskin. Min stålbolle har ingen slik ring, skal det være det? Jeg tør ikke bruke maskinen før jeg vet dette.

Ellen

Kommentarer

  • Dette er rart, hvor i instruksjonsboken ser du dette? Det er ingen gummiring på eltebollen i stål.
    Ankarsrum Norway
  • Det står på side 5 i instruksjonsboken. Det er bilder av hva som går/ikke går  i maskin på side 11, der er det også tegnet inn en ring som ikke går i maskin.
    Ellen
  • Aha, dette gjelder VISPEbolle i stål (Beater Bowl in Metal), dette er ekstraustyr til Ankarsrum, med maskinen følger det en vispebolle i plast og en ELTEbolle i stål.

    Både eltebolle i stål og vispebolle i plast kan trygt vaskes i oppvaskmaskin.