Festeskrue til bakearm

Hei, festeskruen på min maskin kan ikke lengre strammes slik at bakearmen låses i ønsket posisjon og det virker som gjengene i plast ikke holder lengre. Hvordan får jeg tak i en ny?
Karen Kalbekken

Kommentarer

  • Festeskrue og alle andre reservedeler kan bestilles på nettbutikken på www.ankarsrum.no.

    Er maskinen kjøpt siste 5 år kan du benytte deg av reklamasjonsrett og registrere reklamasjon på www.ankarsrum.no: Klikk "service" i toppmenyen for å registrere dette som en reklamasjon. Du vil da få tilsendt ny reservedel gratis.