Eltekroken hopper opp

På min Ankarsrum så "hopper eltekroken" opp under bruk, slik at jeg må stoppe maskinen. Hva skyldes dette?
Karina

Kommentarer

  • Det skal ikke være mulig at eltekroken hopper opp under bruk, dette må skyldes en feilmontering. Klikk på "dough hook"-instruksjonsvideoen som du finner på www.ankarsrum.no under "instruksjonsfilmer" så vil se hvordan eltekroken låses til bakearmen (ca 24 sekunder ut i filmen). Dette vil løse problemet. Det finnes instruksjonfilmer for alt tilbehør og det anbefales at man ser på disse hvis man er usikker på montering.
    Ankarsrum Norway
  • Tusen takk for tips! Veldig nyttig instruksjonsfilm, jeg ser at jeg ikke har forstått monteringen riktig, det fungerer nå.
    Karina
  • Flott, lykke til med bakingen!
    mvh Pål