Eltekrok

Hei! Jeg har en gammel maskin og ønsker meg en tilbehør til den. Passer cookie press og deigkrok til denne?

Kristiane Vaagland Huseby

Kommentarer

  • Hei.

    Du finner alle detaljer rundt tilbehørskompatibilitet her: Kompatibilitet - Ankarsrum Norway

    Til modell N22 trenger du deigkrok med artikkelnr. 920900022 (ikke den som du har avbildet).

    Kakesprøyten passer til alle kjøttkverner produsert etter 1978, se fotnote i linken over. Her er modellnummeret på maskinen ikke avgjørende, det er kjøttkvernens alder som avgjør.

    Håper dette var til hjelp!

    Mvh
    Christian