Eltebollen sitter fast

Eltebollen sitter fullstendig fast i maskinen, jeg klarer ikke å løsne den! Hvordan kan jeg få løst dette?
Patrick

Kommentarer

  • Hei Patrick

    Vi har erfart tilsvarende saker hvor det har kommet matsøl i festet der man monterer bollen og at dette har stivnet og "låst" fast bollen. Et godt tips er å helle kokkende vann oppi eltebollen og vente 10 minutter, dette kan løsne opp "klisset" og man kan ta av bollen. Husk å rengjøre festet til eltebollen skikkelig.

    Om tipset over ikke hjelper og du heller ikke får av eltebollen med makt så kan saken registreres som en reklamasjon. Gå til www.ankarsrum.no og klikk "service" i toppmenyen for å registrere reklamasjon.