Drivreim N8

Drivreima er blitt noe slitt etterhvert, er det mulig å få ny?
Tormod Johansen Ellefsen

Kommentarer

  • Ankarsrum har bare tilgang til drivreimer som passer til N23 og nyere. Drivreim til eldre maskiner (N1-N22) har vi dessverre ikke. Mulig Electrolux, som i sin tid produserte denne modellen, kan hjelpe deg.
    Kontaktinformasjon til Electrolux kundesupport:
    Privatkunder
    Tlf: 815 30 222
    Email: deler@e-servicenorge.no

    Her er link til kompatibilitet for tilbehør (ikke reservedeler) mellom de ulike modellene: https://www.ankarsrum.com/no/kompatibilitet/