Død maskin!

Hjelp, min Ankarsrum er død! Hva skal jeg gjøre?

Hilsen
Grete
Christian

Kommentarer

  • Hei Grete

    Ikke fortvil, dette kan løses!

    Sjekk først at stikkontakten både i maskinen og i veggen sitter godt i. Hvis maskinen fortsatt er død så gå til www.ankarsrum.no og klikk "Service" i toppmenyen for å registrere reklamasjonen.

    Ankarsrum Norge søker å løse alle reklamasjoner så raskt og smidig som mulig. Nesten alle reparasjoner blir utført i løpet av én virkedag fra maskin ankommer verksted, men postgang tur/retur vil ta noen ekstra dager.

    Mvh
    Christian