Til seneste kommentar

Bollen sitter fast i maskina

Hei, vi har en ganske ny ankarsrum (ca ett år gammel) vi har brukt den mye, og er veldig fornøyd. Men sist gang satte metallbollen seg bom fast i maskina. Hva kan vi gjøre for å få den løs? Har forsøkt å stoppe og starte maskina og forsøkt å løsne den ved å dra rett opp. Den rikker seg ikke. Blir takknemlig for svar.
Vilde

Kommentarer

  • Hei Vilde! Huff, så leit og rart. Om dere ikke får løsnet bollen med makt så kan dere enten kontakte serviceverkstedet direkte på service@brandhub.no eller ta med maskinen til butikken hvor dere kjøpte den. Tar dere kontakt med serviceverksted så legg med meste mulig informasjon; Deres adresse + mobilnr, kopi av kvittering, bilde av serienummer (står på etikett under maskinen) og problembeskrivelse/bilder av skade/feil.
    Ankarsrum Norway

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.