Vårdnadshavares fullmakt för minderåriga barn

Hej!
Jag vill ha fullmakt från barnens pappa att ta ut och flytta barnens sparpengar från AMF  till ett annat sparande. Vad behöver jag få från deras pappa för att kunna göra denna transaktion?
Ingela

Kommentarer

  • Hej Ingela,

    Ni behöver båda då skriva under blanketten för att sälja av fondandelar.
    Blanketten går att skriva ut från vår hemsida eller få hemskickad om du kontaktar vår kundservice.

    Vänligen,
    Amy