Var kan jag hitta och se min avkastning för varje månad.Nu för nov.Trad.

Var kan jag hitta och se min avkastning för varje månad ? Nu för nov. Traditionel.
Dan

Kommentarer

  • Hej Dan.

    Tack för din fråga.

    Du ser avkastningen för varje månad genom att logga in på mina sidor. När du väl är inloggad klickar du på "mitt sparande" och sedan klickar du på den försäkring du vill se för. Sedan skrollar du ner till "transaktioner". Avkastningen för november syns inte än, men den borde synas inom några dagar.

    Vänliga hälsningar
    Karl