Uttag pension

Hej tänker gå i pension 2025-03-31 och undrar om jag måste göra något eller om den utbetalas per automatik när jag blir 65 år?
Marie

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Tack för din fråga.

    För att se över din pensionsutbetalning kan du logga in på amf.se med ditt mobila Bank ID. Väl inne på hemsidan finner du information om när din utbetalning startar och hur länge utbetalningen sker.

    Om du saknar bank-id är du välkommen att kontakta vår Kundservice.

    Vänligen,
    Minela