Utbetalning

Hej jag har pension från Ericsson och har fått sänkt pension med 16 kr Hur kan det komma sig?

Kommentarer

  • Hej Lena, tack för din fråga!

    Det är svårt att svara på din fråga utan att ha sett dina personliga uppgifter hos oss. Vi ber dig därför att antingen ringa in till oss på 0771-696 320 eller skicka ett email till info@amf.se och uppge ditt personnummer, så att vi kan se vad det handlar om.

    Vänliga hälsningar,