Utbetalning av avslutad pensionsinbetalning

Hej, jag fick nyligen mail av er att jag har pension hos er men då jag har annan arbetsgivare kommer det inte in mer pengar. Min fråga: kan dessa pengar utbetalas till mig nu eller kommer de ligga kvar tills jag blir pensionär?
Med vänlig hälsning
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Tack för din fråga!

    Det beror på vilken ålder du är i och vilken tjänstepensionsförsäkring det är som du har hos oss.Eftersom detta är ett öppet forum för endast generella frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så kan vi hjälpa dig.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,
    Sofia D