Hur ser jag transaktionerna i min försäkring?

Hej,
ni har gjort ändringar på hemsidan så nu förstår jag inte hur jag ska göra för att kunna se samtliga transaktioner på mitt konto.
Hur kommer jag dit där jag ser dessa??

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    På startsidan klickar du på ”Dina pensionsförsäkringar” följt av "Översikt alla försäkringar". Du hamnar då på din översiktssida där vi listar alla dina försäkringar. För att titta på mer information om en viss försäkring klickar du på försäkringens namn.

    När du kommit till försäkringens sida scrollar du ner något för att se dina transaktioner. Här kan du sortera försäkringens transaktioner efter år eller transaktionstyp.

    Rebecca Kundmöte