Tjänstepension

Kan jag fortsätta arbeta samtidigt som jag tar ut tjänstepension?
Kent

Kommentarer

  • Hej Kent,

    Tack för din fråga!

    Om du kan fortsätta arbeta samtidigt som du tar ut pensionen beror på vilken ålder du är i samt vilket avtalsområde du arbetat inom. Eftersom detta är ett öppet forum för generella frågor, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig med vad som gäller för just dig.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,

    Sofia D