Tjänstepension

Jag är orolig för kommande utbetalningar av tjänstepension som är placerad i annat pensionsbolag!
Går det att flytta över hela tjänstepensions kapitalet till er?
Tommy

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    Tack för din fråga!

    Vi tar emot kollektivavtalad tjänstepension som inte har börjat betalas ut än. Vänligen kontakta ditt pensionsbolag som du har idag och fråga dem till vilken valcentral du behöver vända dig till för att genomföra flytten.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,
    Sofia D