Spara till barnbarnen

Jag sparar till barbarnen i fond Världen. Kan inte logga in längre med min säkerhetskod. Kan ni hjälpa mig att logga in så att jag kan se hur mycket varje barn har och vilken fördelning jag ska göra, Har fem barnbarn och vill styra mitt sparande till dem. Har skött det tidigare via en kod till var och en av mina barnbarn.

Kommentarer

  • Hej Christer, tack för din fråga!

    Vi var i maj 2018 tvungna att avveckla de personliga koderna, på grund av de höjda säkerhetskrav som följde av den nya Dataskyddsförordningen (GDPR). Det går alltså numera inte att logga in på www.amf.se med en sådan kod, utan det krävs Bank-ID eller e-legitimation.

    För att se innehav och fördelning krävs då att vi skickar ut information per post, och den posten går då till barnens (eller deras vårdnadshavares) registrerade folkbokföringsadresser.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.