Skadeärende

Jag ramlade från ett tak 2022102 och bröt nyckelben , två revben och slet av superspinatus sena och jag har ett ärende hos er och ni ville att jag skulle komma med en bedömmning efter ett år.
Läkaren som jag var till idag sa att ni har blanketter som han ska fylla i.
Stämmer detta?
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!

    AMF arbetar med tjänstepension. Får be att du kontaktar AFA Försäkring 0771 88 00 99.

    Vänliga hälsningar
    Anki