Sjukersättnings frågor

Har precis fått sjukersättning och undrar om jag har pengar att ta ut från er
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Vi har ingen sjukersättning hos oss på AMF utan jag får be dig kontakta AFA sjukförsäkring som kan hjälpa dig. Om du har frågor om din tjänstepension så kan vi hjälpa dig med sådana frågor.

    Mvh
    Camilla Kundservice
  • Kan man ta ut tjänstepension när man är sjukskriven ock är arbetslös?
    Micke
  • Hej Micke,

    Tack för din fråga!

    Det är olika villkor på olika tjänstepensionsförsäkringar.

    För att få hjälp med att se vad som gäller för dig kan du kontakta vår kundservice.

    Jag önskar dig en trevlig dag!

    Vänligen,
    Amy