Pensionsutbetalning

Hej,
Jag tänker fortsätta jobba eftersom pensionsåldern är 66 år för de som föddes 1959. Jag önskar arr skjuta upp pensionsutbildningen framåt tills går jag på pensionen. Tyvärr har jag varit upptagen och inte kunnat anmäla detta tidigare.

Mvh
Maher

Kommentarer

  • Hej Maher,

    Det går bra att senarelägga utbetalningarna men du gör det via amf.se/dinasidor med bank ID. Du kan även ringa in till vår kundservice så hjälper vi till över telefon.

    Önskar dig en bra vecka!

    Vänliga hälsningar,

    Ramón Kundservice
  • Hej ni skickat fel pengarna på r
    Swedbank konto det är stängt
    Snälla kan ni skicka på nordea
    Ana
  • Hej Ana,

    Vill du anmäla ett nytt kontonummer så kan du göra detta på amf.se/minasidor med BankID, saknar du BankID så är du välkommen att kontakta vår kundservice så kan vi skicka ut en blankett till dig.

    Vänligen,
    Camilla F