Pensionsbelopp

Hej. När pensionen börjar betalas ut, är det samma belopp varje månad, eller kan det variera efter hur pengarna är placerade av er?

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Det beror på vilken eller vilka tjänstepensionsförsäkringar du har. Kontakta gärna oss på kundtjänst så hjälper vi dig med vad som gäller för dig. Du når oss på telefonnummer 0771-696 320 eller info@amf.se.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,
    Sofia D