Pensions utbetalning

Hej
Skall nu få min första utbetalning av pension och har inte fått någon bekräftelse från er eller vilken summa i månaden det blir. Vill veta eftersom jag får utbetalningar från flera ställen.//
Anita

Kommentarer

  • Hej Anita,

    Tack för din fråga!

    Det fasta beloppet fastslås samma månad som utbetalningen startar. Man får då ett brev som informerar om beloppet innan den första utbetalningen sker.

    För att se vad som gäller för dig kan du logga in på amf.se/minasidor eller kontakta vår kundservice.

    Jag önskar dig en trevlig dag!

    Vänligen,
    Amy