Pension

Hej jag är 24 år gammal, jag tänkte ta ut all min pension redan nu. För att jag behöver pengarna till att betala utbetalning
Mvh, Yahya

Kommentarer

  • Hej Yahya!

    Det är inte möjligt med uttag av en kollektivavtalad tjänstepension vid 24 års ålder.
    Ålder för tidigast uttag kan variera beroende på vilken försäkring man har. Kontakta gärna vår kundservice så tar vi reda på vad som gäller för din del.

    Vänligen,

    Sofia B