Pension

Jag har bytt bank och vill ha utbetalningen från tidigare konto till nytt konto på nya banken,
Hälsningar
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Om du har tillgång till bank id så kan du logga in på vår hemsida amf.se/mina sidor och lägga in om nytt kontonummer. Har du inte tillgång till bank id så är du välkommen att kontakta vår kundtjänst som hjälper dig att skicka ut en blankett för ändring av konto.

    Mvh

    Camilla Kundservice