Pension

Hejsan, jag flyttade penionskapital från Avanza till AMF i somras. Jag råkade dock få in kapitalet på en traditionell pensionsförsäkring. Sitter pengarna fast där 1 år nu eller är det möjligt att flytta de till en fondförsäkring innan ?
//S

Kommentarer

  • Hej Staffan,

    Är det en kollektivavtal försäkring behöver du kontakta valcentralen som sköter det administrativa arbetet. Om det är en individuell försäkring behöver du kontakta vår kundservice. Eftersom detta är ett forum för generella frågor kan vi inte se vad som gäller specifikt för dig. Om du kontaktar vår kundservice kan vi hjälpa dig vidare.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,
    Sofia D