På vilka sätt kan man spara hos AMF?

Hejsan!

Jag vill fråga vilka är fördelarna med att prenumerera på en försäkring hos AMF pensionsförsäkring?
Tack!

Kommentarer

  • Hej!

    AMF fokuserar på kollektivavtalade pensionsförsäkringar. Vi erbjuder inget privat sparande kopplat till pension, däremot så går det bra att spara i AMFs fonder inom den allmänna pensionen (PPM) och i ett vanligt fondsparande utan koppling till pension. Vill du jämföra AMF mot andra bolag så går det alldeles utmärkt på konsumenternas.se

    Hälsningar,
    Michaela

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.