Ofullständig på minPension

när jag kollar på minPension.se så anges "ofullständig" för intjänat belopp från AMF

Kommentarer

  • Hej Inga-Lill!

    Just nu är det ett tekniskt fel när det gäller tjänstepensioner inom kommun och region mellan AMF och minPension. Vi jobbar för att kunna lösa problemet så att du återigen kan se din tjänstepension hos minPension.

    Du kan fortfarande se din pension hos AMF genom att logga in på AMF.se/dinasidor.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia
    AMF