Mina brev från AMF

Jag har skickad meddelande även tidigare till AMF angående Mina Brev från AMF.
Det är nämligen så att, jag har inte bankID för att logga in till Mina sidor på AMF.
Därför var vänliga och skicka breven till mig via post.
Tack på förhand
Med vänliga hälsningar

Martha

Kommentarer

  • Hej Martha!

    Tack för din fråga.

    Då detta är ett forum för generella frågor kan jag dessvärre inte kika på vad du har för brevinställningar. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice, så kan vi se hur det ser ut för din del.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia
    AMF