mail adress

var byter jag mailadressen ni skickar ut mail till?

Kommentarer

  • Hej Lars-Åke,

    Tack för din fråga!

    Det kan du göra på Dina sidor eller kontakta kundservice så ändrar vi den direkt.

    Med vänlig hälsning,
  • Kan ni skicka ett levande levandeintyg via post till mig i Thailand tack.
  • Hej Roger,

    Tack för att du kontaktat oss! Vi har skickat hem ett levnadsintyg till dig igår, så det är på väg till dig.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • hej  hur går det med pensionen    jag  har kivramed .mvh
  • Hej Leif,

    Tack för din fråga!

    Dina sidor hittar du information om hur din tjänstepension utvecklas.

    Med vänlig hälsning,