Hur signerar jag levnadsintyget med e-legitimation?

Hur kan jag signera levnadsintyget? Vart finns den som jag kan göra nåt med jag har e-leg

Kommentarer

  • Hej Sivert!

    Via dina sidor på amf.se kan du signera ditt levnadsintyg.

    När du är inloggad med e-legitimation går du in under fliken "Dina sidor" varpå du kan hitta möjligheten att signera ditt levnadsintyg.

    Med Vänliga hälsningar
  • Hur skriver min man på levnadsintyg? Om han  inte har Bank-id?
  • Hej Carina,

    Tack för din fråga! Om man saknar bank-id så får man fylla i blanketten om levnadsintyg som vi i så fall har skickat hem. Om ni saknar en sådan blankett så vänligen kontakta vår kundservice så hjälper vi er.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra