Kontonummer

Hej,
Jag har fått brev om att jag ska lämna in mitt kontonummer i dina sidor på AMFs hemsida. Men jag kan inte hitta inställning där jag kan lämna in mitt kontonummer. Kan ni vänligen meddela mig var jag kan fylla i mitt kontonummer.

Mvh
Zalmai

Kommentarer

  • Hej Zalmai, tack för din fråga!

    Du behöver börja med att logga in med Bank-ID på Dina Sidor. Där inne kommer du sedan, på startsidan, att se information om bland annat Utbetalningskonto. Där kan du ange ditt kontonummer och signera din kontoanmälan med ditt Bank-ID.

    Om du behöver vägledning på hemsidan är du välkommen att ringa in till oss på 0771-696 320.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.