jag anmält mig hos er

Hej
jag anmält mig hos er på och jag vet faktiskt inte hur jag hamnade här skulle ni berätta hur jag hamnade hos er

Kommentarer

  • Hej Mohamad,

    Tack för din fråga!

    Om du har blivit kund hos oss så har din arbetsgivare tecknat tjänstepensionsförsäkring för dig. Det sker när man arbetar inom kollektivavtal. Vänligen kontakta vår kundservice så kan vi hjälpa dig med vad som gäller för din pension hos oss.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,
    Sofia
    Sofia D