Innlogging

Jeg har ikke bank.Id eller bank forbindelse i sv. Er det andre muligheter for å komme inn på min siden hos dere. Har fått et brev ang. at der ikke har mitt kontonr.
Mvh Jan Erik

Kommentarer

  • Hej Jan Erik,

    Tack för din fråga! Det finns inga andra sätt att logga in på dina sidorAMF än bank-id. Om du fått ett brev att vi saknar kontonummer så ska det vara bifogat en kontoblankett som du kan använda dig utav.
    Om du saknar kontoblankett så kontakta vår kundservice så skickar vi dig en ny.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice

    Petra