Inloggning

Det går inte att logga in
Claes E

Kommentarer

  • Hej Claes,

    Om du upplever problem med att logga in på Mina sidor med din telefon – försök gärna att logga in igen med din standardwebbläsare, till exempel Safari appen i Iphone eller Samsung S-NET Cloud appen i Samsung. Undvik att logga in från Googles sökapp eller Gooogle Chrome appen.

    Vänligen,
    Amy
  • Skitsnack,,,  varför fungerar det på alla andra ställen????
    Claes Eriksson
  • Hej Claes,

    Vi har för tillfället inga tekniska störningar och det ska vara möjligt att logga in med ditt svenska BankID på amf.se/minasidor. Tyvärr är inte vår hemsida kompatibel med Googles egna sökapp, om du testar logga in via ordinarie webbläsare bör det fungera.

    Vänligen,
    Susan